Hermes Komunikátor roka

Najlepšie komunikujúcou firmou na Slovensku je Lidl.
Lidl je dlhodobo lídrom v oblasti komunikácie so zákazníkom, potvrdzujú to získané ocenenia Hermes Komunikátor roka. Diskontný reťazec ocenila verejnosť i odborníci.


Hermes Komunikátor roka je jediná súťaž na Slovensku, ktorá sa zameriava na komunikáciu inštitúcii so zákazníkmi. Lidl v jej ôsmom ročníku, rovnako ako sedemkrát predtým, zvíťazil vo svojej kategórií podľa dlhodobého prieskumu verejnej mienky, v hlasovaní verejnosti medzi obchodnými reťazcami a odniesol si tiež absolútnu cenu verejnosti za rok 2021. Lidl získal v súťaži Hermes Komunikátor roka celkovo už 34 prvenstiev.


Patrí mu aj víťazstvo v kategóriách Inovatívny marketingový prístup (Ames Room), Interná komunikácia (Lidl App – We Are Lidl) a Najefektívnejšie využitie nových médií (Launch privátnej značky Slovenskô).  

„Všetko čo robíme, robíme s ľuďmi a pre ľudí. Naši zákazníci a zamestnanci sú pre nás preto najdôležitejšími osobami v rámci nášho podnikania. Pre nich a s nimi sa snažíme každým dňom zlepšovať, pre nich a s nimi rozvíjame našu ponuku, služby a komunikáciu. Úprimne si vážime každé získané ocenenie a vnímame ho v prvom rade ako záväzok do budúcnosti,“ povedal Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie Lidl Slovenská republika.

Obchodník roka